Friday, August 19, 2011

indah sungguh..

hye incik blog.. aku sangat senang hati hari ni..

sengal tak aku punyer tajuk hari ni?? hehe..
actually..
aku nak cerita pasal mimpi hari ni..
aku tak tau la kenapa aku lebih percaya pd mimpi drpd orang lain...
hehe..
mimpi ni aku dapat selepas dah bbrapa hari aku tak tido lena ni..
akhirnye..
aku dapat mimpi yang indah gitu..
hehe..

aku citer simple-simple jer erk pasal mimpi aku ni..
actually ko tau aku mimpi pasal ape??
hehe..
aku mimpi pasal seorang mamat yang hensem!!!!!
hahaha...
dah banyak kali mamat tuh datang dalam mimpi aku..
nasib baik dye hensem..
so, boleh la aku layan je mimpi tuh..

hari tuh aku mimpi dye ajak aku pi jalan-jalan..
aku mimpi dye ajak aku pi picnik..
aku mimpi dye jadik boss aku..
aku mimpi aku pi umah dye..
then..
semalam..
aku mimpi dye pulak datang umah aku..
we had a good time together..
hehe..

tp wujud ke tak pon aku tak tau mamat tuh..
tapi yang aku tau, dye memang hensem..
memang taste aku..
hahaha..

kla..
nanti aku cter lagi ok..
bye..


p/s : ni la yang orang panggil 'sweet dream' .. hehe..


No comments: