Sunday, August 21, 2011

tak semua..

herm..

semalam aku update status facebook yang berbunyi..

"aku tak kisah la wahai manusia.. aku tak hadap pon!!! "
 
then, tibe-tibe my phone yang telah aku set kan lagu selamat pagi cinta , berbunyi..
tapi bukan orang call..
menandakan bahawa aku menerima 1 pesanan ringkas...
rupe-rupe nye my fren yang hantar msg..

" kin.. asal?? pasal ape?? ".. (my fren)

" hah?? tak paham.." (aku)

" yang ko post dalam fb tu la.. pasal ape?? macam bengang je.. " (my fren)

" owh.. pasal adik aku.. bese la dye.. " (aku)

erm.. sebenarnye bukan pasal adik aku or what.. pasal something..
sorry fren.. sbb aku tipu.. bukan niat pon nak tipu or ape..


cume..






kadang- kadang..







tak semua..






benda dalam dunia ni..





 

kita dapat share dengan orang..






even..






kawan baik sendiri..


kbye.. 
.

No comments: