Monday, August 29, 2011

teringat.. tiba-tiba je..


to : someone

bukan sengaja tiba-tiba terus berhenti msg...
tapi..
seriously tak ade mood..
bukan sebab pe..
cume terkenangkan sesuatu..
sesuatu yg dah lama hilang..
yang dah pergi...
sorry ye..

...............................................................

hurm..

aku : wea, aku tengah sedih ni.. ko nak tau aku sedih pasal ape??

minah : pasal ape?? pasal barang yang ko tak dapat ke?? ke pasal couple??

aku : ish.. bukan pasal semua tuh la.. pasal something la.. erm.. wea.. sebenarnya.. malam ni aku tibe-tiba teringat dekat 'dye' (arwah).. aku tak tau kenapa.. aku jadik tak ade mood nak msg sape-sape selain ko..

minah : wea.. ko tak rase ke makin ko msg ngn aku, makin teringat dekat dye?? erm.. salah aku jugak kenalkan 'dye' (arwah) kat ko.. klo 'dye' tak msg ko by no aku, mesti ko tak akan tnanti-nanti msg dpd 'dye' utk lebaran kali ni.. semuanya punca drpd aku..

aku : erm.. aku tak kisah la pasal tuh.. tapi sedar tak sedar.. dah dekat setaun 'dye' pergi.. kadang2 ko nampak je aku happy dekat luar.. tapi kat dalam still teringat gak sikit2.. rahsia dihati tak siapa yg tau.. ko paham2 la maksud aku kan..

minah : sabar la.. kadang-kadang ape yg kita harapkan tak selalunya berlaku.. aku harap one fine day ko jumpe org yg caring macam dye.. and tak pernah buat ko sedih..

kita memang banyak kenangan dalam hidup ni.. tapi kadang-kadang hanya secebis kenangan yang susah utk kita lupa berbanding kenangan-kenangan yg lain..

..............................................................

esok aku dah nak balik kajang..

ok la..

selamat hari raya..
semoga ALLAH ampun kan dosa-dosa semalam..

amin..

kbye...

No comments: