Wednesday, October 12, 2011

aku cume mintak...

erm..

sory la sebab mood aku kurang baik semenjak due menjak ni..

sebab tu aku post status kat facebook yg pelik2 pastu terus tutup..
tak layan pon orang like @ comment...
sorry ya..

ok... lari tajuk..





erm..

aku tau aku ni bukan sape-sape nak mintak macam- macam...

tapi aku cume mintak...
orang respect aku macam mana aku respect orang lain..

aku cume mintak...
orang jage batas prgaulan mcm mana aku bergaul dgn orang lain..

 aku cume mintak...
orang jangan tipu aku sebab aku tak suka orang suka tipu ni wlau hal kecik skali pon..so, lebih baik mngaku sendiri sebelum aku dapat tau daripada orang lain..

aku cume mintak...
 jangan buat aku menunggu lama2 and main2 kn prasaan aku..

aku cume mintak..
jangan buat aku berharap dgan sesuatu yang tak pasti..

and please aku mintak..
jangan buat aku jadi makin heartless...



erm...



aku tau mybe semua yang aku mintak ni memang tak akan dapat..
tapi..
aku harap sangat one fine day ade orang yang sangup buat ape yang aku mintak ni..
 and paham cara aku..



tapi ..
aku rasa aku cuma mimpi disiang hari je..
sebab aku tau...
tak akan ade orang yg paham aku..



kbye...

 

No comments: