Tuesday, October 11, 2011

janji melayu macam hampeh je...

eeeee!!!!!!!!!!!

aku bengang gile tahap kucing sembelit sekarang ni..

janji melayu!!!!!
memang susah nak pakai janji-janji melayu ni..

dah 3 hari berturut-turut aku duk keluar masuk bilik pengetua..
kes nye sebab nak ambik tpon aku balik..



hari 1 : dye suh aku jumpe dye esok utk ambik telefon tuh sbb dye tak bawak kunci meja....

hari 2 : aku pergi bilik dye, pastu tengok2 dye tak de.. rupe nye dye tak masuk sekolah hari ni.. 
aku tak tau motif ape hari sebelum tuh dye suh aku jumpe dye balik.. bangang!!!!

hari 3 : aku pi bilik dye tdi, pastu mintak telefon pastu dye suh aku jumpe dye semula mse time balik...







tapi







tunggu punye tunggu...







dye tak ade dekat bilik dye...


rupe-rupenye dye ade meeting dgn cikgu2 lain..


pastu aku blah macam tu je hari ni..
tak pi kelas pon..


yang buat aku bengang nye,

nape nak suh aku jumpe dye tiap2 hari???!!..
tak boleh ke bagi je tpon tuh?????!!!!!!!!
susah sangat ke nak bagi????!!!!!!
ke saje nak lengah-lengah kan urusan tlfon ni???
kalau tak nak pulangkan, baik tak yah janji!!!!

hampeh!!!!!!!

aku rasa aku kena tipu hidup-hidup je...
shitttt!!!!!!!!!

esok aku jumpe dye lagi..
 
YA ALLAH.. PERMUDAHKAN LAH URUSANKU..
amin...

 
kbye

No comments: