Monday, November 28, 2011

perlu ke kita berlawan??

erm..

aku tak paham betul la kenapa setiap kali gaduh je,
mesti ada perasaan nak ulang pergaduhan yang sama....




tak boleh ke ade perasaan and niat forgive and forget?? 
 kita ni tengah berlawan ke??




 

 bukan ape,
kadang-kadang aku rasa aku ni tengah berlawan dengan seseorang..
walaupon orang tuh tak cakap yg dye nak gaduh dengan aku, 
tapi cara dye memang nampak sangat kot yang dye nak berlawan dengan aku..
 segala benda kesalahan aku, semuanya dye nak balas balik dekat aku..

memang aku mengaku yg dulu aku pon macam tu..
tapi sekarang, aku dah tak buat dah hal-hal yg kurang cerdik cam gitu..

kadang-kadang terasa hati jugak la sebab..
bila aku dah susah2 buang perangai yang camni dalam diri aku,
tapi orang tu pulak yg sibuk nak balas balik semua yang aku dah buat dulu2..

tapi tak pe la..
nak buat macam mana..

hurm...


p/s : kadang-kadang tak guna jugak kalau kita asik buat baik je dekat orang sekeliling kita..

kbye..

No comments: