Saturday, December 3, 2011

bukan tuduhan..

orang cakap...

tuduh-menuduh ni tak baik...

actually,
kalau kita duk tuduh-tuduh orang ni..
contohnya macam tuduh menipu, tuduh curang (selingkuh),
tanpa kita sedar,
sebenarnya
tuduhan kita tu adalah...
satu doa..

aku cakap ni berdasarkan apa yang aku perhatikan..
sebab tu..
sekarang ni,
aku dah kureng bercakap pasal isu2 negatif macam ni..
bukan pe..
takut-takut ape yang perkara negatif yang aku cakap tu,
akan jadik kenyataan..

erm..
macam mana kalau aku cakap ape yang kau sangka-sangka..
plus, ape yang kau cemburukan selama hari ni,
bukan nye satu tuduhan yang tak betul..



 maksudnye??



mungkin apa yang kau tuduh tu..
sebenarnya..
tuduhan yang betul..
memang betul-betul terjadik...


k la..
tak mau komen banyak-banyak pasal ni..


kbye...

p/s : sudah-sudah la tuh duk tuduh2 orang ni.. tak kemana jugak kau kalau tuduh orang..
.

No comments: