Sunday, December 4, 2011

rancang je..

annyeong..

ok.. ape plan ko time cuti2 ni??
melancong??
kerja??
ke kau duduk menternak lemak je kat rumah??
hehe..

walaupon aku tak start cuti lagi,
tapi aku dah mula dah pikir tempat apa yang bakal aku lawati and bakal aku lakukan nanti..
cewah..

ni aktiviti yang dah aku rancang..
jadik ke tak jadik, bergantung atas keadaan la..
insyaallah jadik...

1- 6/11/2011 maybe aku pi balik kajang.. tak tau berapa hari..
2- masuk kelas bahasa.. tak kesah la bahasa ape.. 
3- masuk kelas komputer..
4- daftar lesen.. daftar je dulu sbb nak tunggu kawan..
5- nak settle kan semua sijil2 yang tak ambek lagi dekat sekolah..
6- belajar memasak.. hahaha..
7- outing dengan kawan-kawan..
8- stay kat K.L lama2 sket.. 
9- akan mendownload banyak movie.. 
10- vacation.. mybe kali ni dekat-dekat je.. tp bukan dalam mesia..

haa..
tulah serba sedikit perancangan aktiviti yang aku dah buat..
sebenarnya banyak lagi..
tapi takut tak sempat je..
tapi yang 10 activiti ni..
tak tau la jadik ke tak..
tapi kalau jadi, alhamdulillah..

erm.. ok la..
nanti ape-ape hal,
aku bagi tau lagi ye...


kbye...

p/s :  harap jadik la segala benda yang dah di rancang tu.. terutamanya aktviti no 10.. hehe..

No comments: