Sunday, December 11, 2011

sale??? entah..

annyeong..

baru-baru ni aku pi k.l kan..
pi jalan entah berapa jam..
dari pagi sampai ke mlam..
penat gak...
 semata-mata nak pi carik kasut adik aku..

habis satu k.l aku tawaf..
tak jumpe-jumpe gak lagi kasut dye..
last2, dye cakap kasut yang dye nak tu ade dekat time square..
cehhh...
sengal betul la adik aku..
kalo la dye cakap awal-awal kasut dye ade kat situ,
tak payah la aku kene pi ronda satu k.l nak carik kasut..

masuk dekat times square je,
kitorang terus pi kat kedai zone 5..
sebab aku dengar-dengar zone 5 ade buat sale sket2..

( pic credit to google)

erm.. mybe ade kut sale sket2 sbb kasut supra yg adik aku beli tu biasenye RM 600 ++
tp adik aku dapat dengan harga RM 370..
 fyi, kasut kat sana original.. sebab tu harga barang2 dye jual mybe agak mahal..
tpi berbaloi la kan..
tapi aku tak tau la sale ni sampai bila...

kla..
bye..


p/s : laki kalau shopping lagi susah dpd pompuan.. 

No comments: