Friday, December 9, 2011

mehhh aku ajar kau cara betul... A.R.C.H.Y.H.I.S

annyeong..

ok..
hari ni aku ajar kau care sebut yang betul..
sebut ape???

minah : wei, selama hari ni aku tak pernah tau pon macam mana nak sebut nickname ko.. macam mana nak sebut A.R.C.H.Y.H.I.S tu??  and kenapa ko letak name2 yg susah org nak ingat + eja tu??
 aku : lorh.. nape tak tanya awal-awal?? 

ok la..
cara nak sebut A.R.C.H.Y.H.I.S tu sebut cam biase je..
maksud aku, ko tak payah la sampai tergeliat lidah ko nak sebut name tu..
senang-senang cter ko sebut ARCIS sudah tapi bukan ARKIS ok..

kenapa aku letak nickname tu??
~sebenarnya name tu diambik dpd sebuah novel melayu.. actually, nickname tu jadik nickname hero dalam novel tu.. tapi dsebabkan aku nak gune nickname tu,
so, aku letak la perkataan CIK kat depan..
ye la.. takkan nak letak PUAN pulak kan.. lagi satu sebab,
aku rasa nickname ni special.. bukan sebab name tu ade dlm novel,
tapi sbb aku harap aku akan jumpe mr.right menggunakan nama ni..

err.. kan aku dah cakap aku kuat berangan..
err.. k la..
bye...


p/s : bukan kuat berangan la tapi harapan dan idaman kut... hehe...

1 comment:

Unknown said...

apa tah tajuk novel tu? saya guna nickname tu jugak haha