Friday, December 16, 2011

semua dah siap..


ok..
segala persiapan semua dah siap..
aku tak sabar nak keluar dpd malaysia..
tak sabar nak lari jauh dpd orang2 kemaman ni..
nak tenang2 kan perasaan + pikiran sambil tengok keindahan alam..
lebih tepatnye, nak lari dpd masalah... 

mak cik aku pon dah inform yg kitorang mybe fly hujung bulan 12 ni..
dye cakap kitorang mybe tak naik malaysia airlines..
tp naik other international airlines la..
kitorang dekat sana maybe seminggu jugak kot..
tapi lepas balik kat msia, aku tak tau la nak balik tak lagi dekat kemaman ni..
rasa macam malas + tak nak balik umah..

semalam cek passport..
alhamdulillah, passport lama still boleh gune sbb tak tamat lagi tarikh dye..
kalau tak, melayang pulang duit kene buat passport baru..
 tapi takpe.. duit mak bapak aku jugak.

persiapan baju??
aku tak ade masalah sangat pasal baju, sebab mybe aku bwak sikit je baju kot..
malas nak packing sebenarnye..
tapi sebenarnya aku still wondering sama ada perlu ke tak aku bawak handphone kat sana..
kalau aku bawak pon, tak ade kegunaan jugak aku rsa..
maybe aku tak bawak kot.. 
entah la..

erm.. ok la..
nanti ade ape2 hal, aku inform balik ye..
kbye...


p/s : maybe percutian kali ni tak se-best percutian ke china and mekkah.. sebab percutian kali ni aku anggap sebagai jalan utk nak lari dpd msalah.. 

6 comments:

Anonymous said...

kin , nk g mne kali nie ? jgn lpe oleole , haha

cik archyhis said...

sy gi keluar mesia r.. tak sggup dh nk duk mesia.. haha.. byk ngt orang jahat..

cHa :) said...

be strong kin..enjoy trip..xyh pikir sgt k..

cik archyhis said...

yaaa.. mmg aku strong pon.. huahuahua.. strong la sangat.. tapi takpe.. let bygone be bygone..

cHa :) said...

yeah..that's my baby..ha3..

cik archyhis said...

byk r mu punyer baby... hehe.