Wednesday, December 21, 2011

warning..

hi..

dah lame benar rasanya tak update blog..
act, bukan aku tak nak update..
tapi sekarang ni aku rasa otak aku dah beku..
tak tau nak update pasal ape..

lagisatu, maybe sebab setiap post yg akan aku update lepas ni mesti perlu ditapis dulu..
maksud aku, aku kene check dulu post2 aku sebelum aku publish..
maklumla.. aku tak nak la tak pasal2 gaduh pasal blog ni..
sebab tu la, aku tak suka sangat cakap pasal blog ni dekat orang2 lain..
orang yg terdekat ngn aku je aku bagitau..

erm... ok la..ni je aku nak bagi tau hari ni..
aku rasa macam entah pe2 je post aku kali ni..
lantak la..

eah, cop2..
sebenarnya aku ade reka satu love story..
tapi..
aku segan + malas gak la nak publish..
hehe..
tapi, nanti kalau ade mase, aku publish ok..

kbye..
assalamualaikum..


p/s : indahnya dunia sekarang.. .

No comments: