Tuesday, April 3, 2012

SUPER JUNIOR DATANG MALAYSIA!!!!

annyeong.. eotteohge jinae ? .

haaa!! tajuk pon dah ala-ala korea gitu kan.. kene la cakap korea sikit2 kan.. hehe..

ko tau tak super junior datang malaysia baru-baru ni sebab dye nak perkenal kan member baru kat kumpulan dorang tu.. cop23!! sebelum tu, korang tahu tak dorang ade ambek member baru awal tahun 2012 baru2 ni?? mesti tak tau kan.. hehe..  dorang ambek sorang pompuan dari malaysia utk jadi ahli baru.. haha.. aku pon malas nak cakap banyak2.. so, layan je la gambar yg aku post tu..
.
.
.
.


TADAAAA!!!!!!!
HAHAHAHA!!!.. okey2.. aku tau aku cuma berangan.. haha.. takde maknenye super junior nak ambek ahli baru sebab ahli dye pon dah ramai gilaaaaa kottt.. haha.. takpe la.. sekali sekala berangan tak pe kan.. haha.. lagipon, baju aku matching pulak dengan member2 dyorang.. hahhaa...

~haha.. ape2 pon.. post aku kali ni cuma gurauan je.. so, takperlu sentap2 ye..

salam...

No comments: