Saturday, May 26, 2012

jemputan ke MEKKAH (part 2)

assalamualaikum..

lame bebenor rasenye tak merajin kan diri utk update blog ni. al maklumlah, busy. huhu. erm, sekarang aku dah ade kat kajang. aku ade kat kajang ni utk seminggu. nak jadikkan cerite punye pasal, aku dah balik kajang semalam lagi. tu pon sebab nenek + datuk aku ade buat kenduri siket sempena nak pergi mekkah ni. kenduri tu ok la sebab makanan best-2. tapi maap. takde gambar nak tunjuk time kenduri tu. tapi yang paling bestnye sebab 'sepupu' aku ade. hahaha. mak aihhh!! gatal kau nyah. hahaha. ok part 'sepupu' tu aku citer next time ok.

ok balik pada topik. aku pi mekkah ni act under rayhar. semalam baru aku dapat beg-2 drpd rayhar. comey gak la bag dye bagi. :) and insyaallah aku pergi 31/ 05/2012 and maybe balik 12/06/2012. erm, rasenye tak ade pe dah nak bagitau. nanti, kalo ade ape2 nanti aku bagi tau agi. :)


assalamualaikum.. :)

No comments: