Tuesday, May 8, 2012

SARANG BI.. (love rain)

assalamualaikum.. 

lame bebenor rasenye tak update blog.. dah alang-alang aku update blog ni, aku nak cter la sket ape activiti aku semenjak due menjak ni.. err.. aku tak tau la kenape bapak jadi kaki pancing pulak sekarang ni.. boleh dikatekan setiap hujung minggu mesti pi kat laut ke, sungai ke, tasik.. kadang-2 bosan gak tunggu orang mmncing ni.. tapi best gk sebab boleh jalan-2.. hehe..


ok back pada topik.. aku dengar-2 sekarang duk heboh citer pasal cter korea baru ni.. baru ke? takla baru sangat.. dah berbelas kott episode.. bile aku tengok citer ni, tak de la best sangat.. nape tak best?? sebab ade yoona! lagi satu, citer ni boring sket kalo masuk bab-2 zaman dolu-2.. hehe.. tp bagi sape yang cakap best tu, best la kot.. aku tengok citer ni pon disebabkan ade JANG GEUN SUK! tak ke bapak punyer hensem mamat ni.. hahaha. 

suke la aku tengok dressing dye ni.. hehe..


ni la citer love rain tu.. err.. 

komen aku : ok la.. :)

k la.. nanti ade mase update lagi ye..
salam..

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.