Thursday, October 18, 2012

new friends from different courses is daebak!!!

salam..

aku sebenarnye tak ade ape sangat nak cakap.. cume sekarang ni aku rasa tahap kesabaran aku makin kurang dah.. hurm.. sabo je la..erm.. 

sekarang ni aku baik dengan ara and alin.. best gak kawan dengan dorg.. sebab mulut dorang pon boleh tahan gak la.. :) hehe.. sebenarnye aku dengan ara mmg same course.. tapi dengan alin lain2 course.. alin course bio lab (dblt).. aku and ara, course environment.. tapi tak tau la camne boleh join group.. 

act, ramai lagi kawan2 aku course dblt.. zieka, ainun, ika,zatie.. tapi dengan dorang takde la gambar.. :)
aku lebih prefer kawan dengan budak2 dblt lagi berbanding kawan same course dengan aku.. aku pon tak tau kenape..
maybe sebab dorang baik.. 

aku jarang lepak dengan budak course aku kecuali dengan ara sorang je sebab aku macam takde hati pon nak lepak sesame budak course aku.. :) lekkss r.. tak semestinya same course, kne lepak sesame kan.. 

tepi aku tu la ara.. baik ke? haha.. kadang2 baik la.. kadang2 mulut laser gak.. :) chill..


sorry gambar blurr.. (camera izzam)
ni pulak alin.. muke baik2 je kan.. haha.. tapi mulut boleh tahan gak.. :)


tu je la yang aku nak citer buat masa sekarang ni.. 
nanti klo ade pe2 hal or pic, aku share lagi ok..


bye2 MR. ARCHYHIS.. :)

No comments: