Tuesday, March 1, 2011

tu bukan dunia aku.. hurm..

da lewat malam ni tapi aku sempat jugak curi-curi mase bukak kau encik blog ye..
nak buat macam mana..
time siang memang aku sangat-sangat busy..
ni haa..
aku lampirkan sekali jadual aku.. (nak tunjuk nye tahap ke-busy-an aku)
\/
\/
\/

7.00 - 2.50 ~ sekolah..
4.00 - 6.30 ~ kawad dan eic..
8.00 -10.30 - tuisyen..
10.30 - 12.00 ~ homework..
12.00 - 1.00 ~ bukak kau la encik blog.. (tapi kadang-kadang je la..)


hurm... da larik topik pulak..
hari ni aku nak cerita pasal kes time kawad tadi..
memang aku tak puas hati sebab ahli-ahli kadet polis kuang hajar giler kot..
nak aje aku kuang hajar jugak.. tapi saba je la..

dah la berlagak pandai pulak tuh..
ape ko ingat budak-budak yang tak masuk polis tak boleh kawad ke?
boleh blah la minah..
jangan nak berlagak sangat boleh tak??!!..
aku tau la ko ade pangkat kat dalam kadet tuh tapi care ko tuh tak padan dengan ape yang ko dapat..
dah la ajar orang dengan care main-main..
ape ko ingat aku nak sangat ke masuk kawad ko tuh?
ko tuh gedik semacam ape hal?
ko rase ko hebat erk?

ok fine..
mybe dalam bab kawad ko boleh la nak tunjuk lagak..
tapi dalam bab belajar..
i will make sure, ko tak dapat nak kalah kan aku..

so, daripada aku duk makan hati je time kawad..
lebih baik aku berhenti..

" maaf cik.. saya nak berhenti masuk kawad cik.. sebab saya menyampah tengok cik.."
(dalam bahasa kawad..)

encik blog agak macam mane perasaan minah-minah kadet polis tuh kalo aku cakap macam tuh??
hahhaa...

ni bermakna aku dah nekad nak berhenti masuk kawad..
tuh bukan dunia aku..


No comments: