Saturday, March 19, 2011

aku bengang!!!!!!!!! nak makan orang je rase ni...

kau tau ape yang aku bengang sangat ni???
aku bengang gile bile stock makanan kat rumah habis..
tau tak aku ni selalu lapar malam-malam??
tak kan dah 17 tahun hidup dengan aku tapi tak tau lagi aku macam mana..


kalau dah habis tuh, tak reti-reti nak pergi beli makanan ke??
tak kan nak suruh aku jugak yang beli??
tak kan la kau kedekut sangat nak keluarkan duit nak pergi beli makanan???
bengang!!!!..

perut kau, perut anak-anak saudara kau, perut kawan-kawan kau, kau tahu pulak kau nak isi..
tapi tak kan perut anak kau, kau tak reti bahasa nak isi??

tak kan la tiap-tiap malam aku nak bagitahu yang aku lapar..
aku bukan nya nak suruh kau pergi masak untuk aku..
tapi aku cume nak kau beli je barang-barang dapur..
tu pun susah ke???
ni tak, kau still nak biar kat dapur tuh kosong tanpa ada makanan..

sedeh aku bila time aku lapar-lapar, tengok-tengok tak ade makanan..
sapa tak sedeh..
pulak tuh aku ni jenis tak boleh nak buat satu kerja pun kalo dah terlampau lapar..
tangan aku habis jadi shaking semacam..
errmm..
kalau aku tahu macam ni keadaannya,
memang confirm-confirm aku tak nak duduk serumah dengan kau..

pikir -pikir la sikit..

No comments: