Friday, March 18, 2011

bertudung itu wajib.. kau jangan nak kutuk!!!

aku tak paham la sekarang ni ramai sangat orang yang mengutuk perempuan pakai tudung..
aku rasa baran semacam je bile orang cakap perempuan bertudung ni jahat, munafik, hipokrit n bla bla bla..
sebab aku pon bertudung..
yang kau sedap-sedap mengutuk pompuan yang pakai tudung tuh, kau ingat kau tu perfect sangat ke??!!

\/
\/

" kalau dah bertudung tuh buat la macam cara bertudung.. aku pelik la kenapa perempuan bertudung sekarang ni perangai lebih buruk daripada perempuan free hair?? dengan pakai baju ketat-ketat nye.. nampak susuk tubuh nya.. kau ingat kalau kau bertudung pakai macam tuh, ingat kau baik ke? "
( mengikut statement yang terdapat dalam facebook)
 /\
/\

??????????????~!@#$%^&*(+0
kau bace ayat atas tuh?? macam berlagak baik je minah free hair tuh kutuk minah bertudung tuh.. aku pun pelik la.. sebab minah tuh bukan main lagi anti dengan perempuan bertudung.. aku pon tak tau kenapa.. macam sengal semacam je..

ni komen aku kepada statement minah tuh..
\/
\/

" oiit minah.. kau jangan nak berlagak kau baik sangat la.. sekurang-kurang nya perempuan bertudung tuh 10 kali ganda lebih baik daripada ko yang tak bertudung sebab dia ada la jugak perasaan nak tutup aurat dye daripada kau yang dedah sana-sini dekat semua orang.. alahai.. senang cerita macam ni la.. lebih baik kau renung balik diri kau tuh sebelum kau nak mengutuk orang lain sebab dalam dunia ni tak ada orang yang perfect.. aku ulang ye... TAK ADA ORANG PERFECT.. so.. berhenti-berhenti la kutuk orang tuh.. and jangan la ingat diri kau tuh perfect sangat.. jangan nak tahu hukum orang aje.. ingat diri masing-masing je la.. "


p/s : jangan nak menilai diri orang je.. masing-masing ade silap masing-masing..

No comments: