Monday, March 28, 2011

aku berpeluh-peluh!! kau pulak goyang kaki..

kerja bekumpulan ape namenye kalau aku sorang je yang kene handle??
eee... sengal la minah-minah tuh..
yang lain dengan selumbernye pergi entah ke mane..
pastuh kau boleh pulak duduk je kat tempat kau..
ape kau ingat aku sorang je ke yang kene buat kerja tuh?
then tinggal kan aku sorang handle 40 orang..
tak menang tangan aku dibuatnye..
bengang aku..
mane la aku tak marah..
bile aku marah, mula la cakap aku ni diktator la..
gile kuasa la..
padahal kau tu yang tak buat kerja..

kalau kau tak nak buat kerja, baik tok sah nak jadik ape-ape..
tolol la..
bengang giler kot..

blah r kau..

encik blog nak tahu aku sound minah tuh macam mane?

" nak balik awal gane.. aku sekor je yang handle mende ni.. mu sedap je duk situ.. aku sekor bute je gi mari-gi mari kabo kat orang jawapan.. mu plop sedap-sedap je duk situ... consider r skek.."..
(dalam bahasa terengganu)

biar aku transelit kalo tak paham..

" nak balik awal macam mana.. aku sorang je dari tadi duk buat handle kerja ni.. ko dengan slumber je duk situ tak buat kerja.. aku sorang je yang kene pi sana- sini tolong orang.. ko pulak duk goyang kaki kat situ.. agak-agak la kalau ye pon.. "
 ( version k.l )


p/s : tolong jangan bagi aku menyampah nak buat kerja berkumpulan dengan ko..

 

No comments: