Thursday, April 7, 2011

kolam bunian??

kau percaya tak ade kolam bunian ni??
aku pon tak tahu la nak percaya ke tak..
tapi aku percaya dengan kewujudan bunian sebab allah ciptakan manusia serentak dengan allah ciptakan 'diorang'..

ok-ok..
baru-baru ni aku pergi panjat bukit balakang sekolah aku yang dikatakan ada kolam bunian tuh..
tengah-tengah panjat tuh aku steady la lagi..
tapi lepas turun tuh mula la aku tak senang duduk sebab aku rasa macam berdebar semacam je..
kau tahu kenapa?
aku rasa macam something je..
something yang aku buatkan aku nak tulis pon takut..

aku rasa macam..








macam..









macam ade benda duk ikut aku..
ade benda duk perhatikan aku..




mak aiii...
berdebar nya...
nak pergi jamban pon berdebar..

tu la..
orang dah larang aku pi sana..
tapi aku pi gak..
aku pi sana dengan hafiz, mira and mardi utk budak2 kelas aku..

lepas ni memang aku tak akan pergi dah kalau tak de orang besar..
seriously..
memang tindakan yang gile..


p/s : jangan buat kerje-kerja pelik macam aku buat ni..

No comments: