Thursday, March 17, 2011

kepada encik yang ku sayang..


kepada encik blog ----- "kadang-kadang aku rasa macam aku ni cari kau (encik blog) mase time aku susah je.. 
masa time aku sedih macam-macam cerita aku story dekat kau..
tapi time aku senang, 
terus aku sepi daripada kau kan..
berminggu-minggu da aku tak update kau, tapi kau tetap setia dengan aku kan..
sorry ye encik blog.."

aku semenjak-semenjak ni jadik sangat busy la..

1 - aku busy dengan homework yang bertimbun-timbun tuh..
2 - aku busy ber-shopping..
3 - aku busy dengan cerita korea aku..
4 - aku busy dengan perfume-perfume aku..

/\
/\
/\

disebabkan hal diatas la yang membuatkan aku langsung tak ingat dengan encik blog
 and buat aku senyap camtuh je dengan tak ade post baru-baru nye..
 saba je la dengan perangai aku ni...

 erm.. ok la..
 malam ni aku cume nak bagitau pasal ni je..
 nanti kalau aku ade story-mory, aku akan update ok..

oh ye...
encik blog...
kau nak tengok tak barang ape yang beli mase aku shopping tuh?
nanti aku buat post baru k pasal barang-barang yang belanja baru-baru ni..


bye-bye encik belog..

No comments: