Friday, April 8, 2011

aku minat, suka, love SHAHIR AF8!!!!!!!!

ARGHHHH!!!!..
tahap sengal kot aku minat shahir...
memang dari konsert af8 minggu prtama lagi aku minat dye..

kau tahu kenapa aku post tajuk ni hari ni???
sebab aku rase rindu pulak nak tengok af8..
sebab af9 yang baru-baru ni macam sengal semacam je..
no komen la pasal af9 ni..

tapi ape yang aku nak bagi tahu yang aku memang.....






MINAT!!!!!












SUKE!!!!!!!















ADMIRE!!!!!














LOVE!!!!!













SHAHIR AF8.....

(gambar aku edit paling tak boleh blah.. haha)

ramai jugak antara kawan-kawan aku yang tak suka shahir..
tapi ade aku kisah diorang minat ke tak??
tak ade kan?
lantak diorang la tak minat pon..
janji aku minat..
hahaha..



seriously, aku memang admire gile kot shahir..
hahaha..


p/s : aku harap sangat shahir tahu yang aku minat dye.. haha.. *ayat aku yang paling tak boleh blah*..

No comments: