Friday, April 22, 2011

aku suka kau la sengal!!!!!!!!

haha.. memang tak boleh blah kalo aku cakap dekat shahir macam ni..
hehe..

memang kompom-kompom kene sepak and penampor free dengan minah-minah lain yang minat gak dekat dye..

disebabkan aku tahu yang memang shahir tak akan tahu yang aku minat and admire dye,
so...













terpaksa la..













aku...













mencari ..













budak ...













yang...













rupaa nya macam shahir...
hahhaa....

kau tak percaye?????
aku dah jumpe la..tapi..
still muda larr...
still 'bergetah'...
haha..

kompom sengal gile care aku cakap 'bergetah ' tuh..
cop..cop...cop..
'bergetah' means tak matang ea..
bukan maksud lain ok..
grr...

kau nak tahu budak tuh sape??
kau carik la dalam facebook sendiri..
malas layan aku nak tunjuk kat kau, orang yang aku minat..
haha..

kau tengok ni...

haha..

No comments: