Thursday, December 8, 2011

akhirnye..

annyeong..

(entry yg dah lama disediakan tp publish lambat)

selepas 13 tahun aku menunggu,
akhirnye...
habis jugak penantian aku..

kau tau pasal ape ni??
hehe..

aku dah habis spm..
 dan bergelar...

BUDAK LEPASAN SPM!!!!..

alhamdulillah..
akhirnye,
habis jugak spm aku..

dah disebabkan aku dah habis spm,
aku dah pon meng-order bahan ilmiah utk aku baca..
cewah.. ilmiah la sangat kan..

kau nak tau ape tu???


|
\/


tada!!!!!!!
haha...
aku beli 2 novel sekali gus.. haha..
nampak tak betapa gian nye aku nak bace novel...
kau tau, mak aku mengharamkan aku baca buku novel sebulan sebelum exam lagi..
memang tension la aku..
kau tau kan aku ni kaki novel jugak..
tapi aku tak jiwang ea..
ye ke tak jiwang?? hahaa.. yekot.. kuat berangan ye la..

eah..
ok la..
dah larik dpd tajuk ni..

kbye..

p/s : now, aku berada di kajang.. sorry la encik blog sbb lame tak update kan kat ko cter...

No comments: