Tuesday, April 24, 2012

macam macam perangai la.. sadisss!!

salam..

haa. sebelum aku nak citer maksud tajuk aku ni, aku cakap yang aku baru baik demam. ohyeahh. alhamdulillah. terseksa dowh demam time musim2 panas ni. kalo time musim sejuk takpe la jugakkan. err? musim sejuk?


err ok. balik pada topik.

baru-baru ni, aku 'ter' chat dengan sorang mamat ni. mula-2 tu aku ingat dye kawan-2 sekolah aku, sebab tu la aku balas chat dye tu. rupe-2 nye lepas chat punyer chat, baru aku tau dye tu orang yang aku tak kenal. tapi aku still chat je, tak kan aku nak berhenti macam tu je kan chat. macam kuang hajaq la pulak. terus je la chat. tapi tu pon cakap-2 pasal spm je. tapi secara tiba-2 mamat tu mintak nombor telefon aku. aku rasa macam sengal kott mamat camni. and aku tak la gila sangat nak bagi no telefon aku kat dye.

komen aku : what the h*ll nak mintak-2 no aku, sedangkan kenal pon tak sampai 1/2 jam? mentang-2 aku baik sikit, terus nak no telefon bagai. huh. pi jalan lah !



ok. ni pulak kes semalam. ni kes junior aku la. budak form 3 kat sekolah aku taun ni. dia lelaki. aku rsa junior aku ni sorang kepala dia tengah masuk air kot. sebab tiba-2 dia inbox aku kat facebook, pastu tanya aku sudi tak aku jadik makwe dye???? what?! terkejut beruk aku bile bace dia punya msg kat fb tu. ape ke jadah pulak aku nak kapel-2 time-2 sekarang ni?! and ape ke jadah pulak nye aku nak kapel dengan budak umor 15 tahun?! dah la sebaya dengan adik aku and lagipon budak ni tengah nak ambek pmr kot!

komen aku : couple? what for? belajar dulu la dik. akak tak berminat dah pasal kapel-2 ni. dulu-2 tu just main2 je. untuk hilangkan boring.



pastu, semalam jugak aku tau ade orang kaki stalker senang citer kaki skodeng. ni kes kawan aku. tak paham betol la aku perangai buruk camtu. menyampah kott. kalo aku la 'ter'kawan orang jenis kaki stalker macam ni, baik tak yah kawan. lebih baiknye tak payah kenal langsung. buat cara macam 'aku buat hal aku, ko buat hal ko.' 

komen aku : doa-doalah supaya aku tak kena jugak hal camni. doa-doa jugak supaya ALLAH jauhkan aku dengan orang jenis kaki skodeng ni. AMIN YA RABBAL ALAMIN.

ok la. 
sampai setakat ni jela entry aku kali ni.

assalamualaikum.

No comments: